فرهنگی

ساخت وبلاگ

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    آیا تاکنون عبارت “نرخ پرش” را شنیده اید؟ این اصطلاح برای افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند مفهومی کاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهمیت آن در چیست و اصلاً چرا باید آن را به عنوان فاکتوری مهم در بهینه سازی سایت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معیاری برای اندازه گیری درصد افرادی است که وارد سایت می شوند بدون اینکه در صفحه مورد نظر کار خاصی انجام دهند. برای مثال آنها بر روی یک آیتم، لینک “بیشتر بخوانید” و یا هر لینک داخلی دیگر در صفحه کلیک نمی کنند و این بدان معناست که سرور گوگل آنالیتیکس از طرف بازدیدکننده هیچ واکنشی دریافت نمی کند. هنگامی که کاربر نتواند هیچ تعاملی با صفحه فرود برقرار نماید مسلماً آن را ترک کرده و بازدید خود را تنها با یک صفحه خاتمه می دهد. شما می توانید از نرخ پرش به عنوان معیاری که کیفیت سایت و یا کیفیت مخاطب را نشان می دهد استفاده کنید. منظور از کیفیت مخاطب این است که آیا مخاطب با اهداف سایت شما همسو است یا خیر!

    چگونه گوگل آنالیتیکس نرخ پرش را اندازه گیری می کند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ریت به شیوه زیر محاسبه می شود:

    “نرخ پرش به بازدیدهای تک صفحه ای گفته می شود که بر تمام بازدیدها یا درصدی از آن ها که کاربر تنها وارد یک صفحه شده و صرفاً یک درخواست مجزا به سرور آنالیتیکس می فرستد، تقسیم می گردد. “

    به عبارت دیگر، بانس ریت بازدیدهایی که کاربر در آن ها تنها یک صفحه را باز کرده جمع می بندد و تعداد آن ها را به کل بازدیدها تقسیم می کند. بالا بودن نرخ پرش سه چیز را نشان می دهد:

    • کیفیت صفحه پایین است و در آن چیزی برای دعوت کاربر به برقراری تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما یکی نیست، به همین دلیل نمی تواند با آن صفحه تعامل برقرار کند.
    • بازدیدکنندگان اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را پیدا کرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسیاری در مورد اینکه Bounce Rate یکی از فاکتورهای رتبه بندی در سئو و افزایش رتبه گوگل است مطرح می شود اما به سختی می توان تصور کرد که گوگل داده های گوگل آنالیتیکس را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد زیرا اگر گوگل آنالیتیکس به خوبی عمل نکند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتی می توانید نرخ پرش را دستکاری کنید.

    خوشبختانه، برخی از گوگلرها نیز با این نظر موافق هستند که گوگل از داده های گوگل آنالیتیکس در الگوریتم جستجوی خود استفاده نمی کند. اما شما باید مطمئن شوید هنگامی که افراد از طریق یک موتور جستجو وارد سایت می شوند، دیگر به لیست نتایج جستجو باز نمی گردند زیرا این نوع پرش احتمالاً یک فاکتور رتبه بندی در نظر گرفته خواهد شد. این پرش ممکن است به روشی متفاوت از نرخ پرشی که در گوگل آنالیتیکس مشاهده می کنیم اندازه گیری شود.

    از نقطه نظر سئو، شما باید هر آنچه که مربوط به سایت است را بهینه سازی کنید. بنابراین، نگاه دقیق به بانس ریت به شما کمک می کند، وبسایت خود را بهینه سازی کنید که این امر همان سئو را در بر می گیرد.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    بانس ریت چگونه تفسیر می شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اینکه آیا این خوب است یا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگی دارد. اگر هدف صفحه آگاهی دادن و انتشار خبر است، نرخ بالای پرش در هر ثانیه بد به نظر نمی رسد. البته واضح است که شما دوست دارید افراد مقالات بیشتری در سایتتان بخوانند، در خبرنامه سایت عضو شوند و … اما هنگامی که آن ها تنها یک صفحه را باز می کنند، یک پست می خوانند یا یک آدرس پیدا می کنند، کاملاً طبیعی است که بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در این حالت، هیچ واکنش یا پیغامی به سرور گوگل آنالیتیکس ارسال نمی شود، در نتیجه یک پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدیر وبلاگ هستید، هوشمندانه ترین کاری که می توانید انجام دهید ایجاد بخشی است که تنها “بازدیدکنندگان جدید” را در برگیرد. اگر Bounce Rate در بین بازدیدکندگان جدید بالا باشد، در مورد اینکه چگونه می توان تعامل آن ها با سایت را بهبود بخشید فکر کنید زیرا هدف شما برقراری تعامل بین بازدیدکنندگان جدید و سایت است.

    اگر هدف صفحه ایجاد تعامل با سایت باشد، در این حالت بالا بودن بانس ریت اصلاً خوب نیست. فرض کنید صفحه ای دارید که تنها هدف آن عضویت بازدیدکنندگان جدید در خبرنامه است. اگر این صفحه نرخ پرش بالایی داشته باشد، شما باید آن را بهینه سازی کنید. برای مثال با افزودن یک فراخوان یا یک گزینه نظیر “در خبرنامه ما عضو شوید” می توانید نرخ پرش را کاهش دهید. اما دلایل دیگری نیز برای بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراک خبرنامه وجود دارد. در صورتی که بازدیدکنندگان را با وعده های دروغین فریب داده باشید، از اینکه کاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار کنند تعجب نکنید. مسلماً آن ها هنگامی که وارد صفحه اشتراک شده اند، چیز دیگری انتظار داشته اند. از طرفی اگر از همان ابتدا در مورد اینکه بازدیدکنندگان از صفحه اشتراک چه چیزی انتظار دارند شفاف سازی کنید، Bounce Rate پایین نکات بسیاری در مورد کیفیت بازدیدکنندگان به شما نشان خواهد داد، برای مثال شما متوجه می شوید آن ها برای به اشتراک درآمدن در خبرنامه ترغیب شده اند.

    نرخ پرش و تبدیل

    اگر از نقطه نظر تبدیل به نرخ پرش نگاه کنید، این فاکتور را می توانید به عنوان معیاری برای سنجش موفقیت در نظر بگیرید. برای مثال، فرض کنید طراحی صفحه خود را به امید اینکه بهتر خواهد شد تغییر داده اید، سپس تمام حواس خود را بر روی بانس ریت متمرکز کنید. اگر نرخ پرش افزایش پیدا کرد مطمئن باشید، تغییر در طراحی یک تغییر نادرست بوده و نرخ تبدیل پایین می باشد.

    شما باید نرخ پرش صفحات عمومی سایت را نیز بررسی کنید. کدام صفحات نرخ پرش بالا و کدام یک نرخ پرش پایین دارند؟ تمام آن ها را با هم مقایسه کنید و از صفحاتی که نرخ پرش آن ها پایین است یاد بگیرید.

    یکی دیگر از دیدگاه هایی که در مورد نرخ پرش می توان عنوان کرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافیک است. کدام منابع ترافیک به نرخ پرش بالا یا پایین منجر می شوند؟ برای مثال، خبرنامه یا یک سایت مرجع که ترافیک بالا ارسال می کند؟ آیا متوجه می شوید چه چیزی منجر به این Bounce Rate شده است؟ و اگر یک کمپین گوگل ادوردز راه انداخته اید، آیا باید به نرخ پرش این منبع ترافیک چشم بدوزید؟

    مشتریان بسیاری وجود دارند که بانس ریت سایت آن ها به طور غیر طبیعی پایین است. در این مورد، تمام زنگ خطرها باید خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزایش نرخ پرش را نداشته اید زیرا احتمالاً این بدین معناست که گوگل آنالیتیکس به درستی عمل نکرده است. عوامل بسیاری بربانس ریت تاثیرگذار هستند زیرا آن ها یک واکنش به سرور گوگل آنالیتیکس می فرستند و این سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسایی می کند. معمولاً یک نرخ پرش پایین و غیرطبیعی به واسطه عملی که سرور گوگل آنالیتیکس را برانگیخته می کند ایجاد می شود. در مورد پاپ آپ ها، نمایش خودکار ویدئوها و یا رویدادی که بعد از یک ثانیه آن را اجرا کرده اید فکر کنید. البته اگر رویدادی رخ داده که پیمایشگر، صفحه را دنبال می کند، در این حالت پایین بودن نرخ پرش بسیار خوب است. این نشان می دهد که مردم صفحه را به سمت پایین پیمایش می کنند و محتوا را تا آخر می خوانند.

    چگونه می توان بانس ریت را کاهش داد؟

    تنها راه کاهش نرخ پرش، ایجاد تعامل با صفحه سایت است. به طور کلی نرخ پرش را می توان از دو دیدگاه ترافیک و صفحه بررسی کرد. اگر منابع مشخص ترافیک، نرخ پرش بالایی داشته باشند، شما باید به انتظارات بازدیدکنندگانی که از آن منابع به سایت شما می آیند توجه کنید. فرض کنید در سایتی دیگر تبلیغات راه اندازی کرده اید و افراد بسیاری از طریق پرش تبلیغات وارد سایت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نکرده و به نیازهای آن ها پاسخ نداده اید. پس تبلیغات را بازبینی کنید و ببینید آیا با صفحه ای که نمایش می دهید همخوانی دارند یا خیر؟ اگر ندارد، مطمئن شوید که صفحه دنباله رو تبلیغات است یا برعکس!

    اگر صفحه سایت پاسخگوی نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالایی دارد، شما تنها باید صفحه را بررسی کنید. کاربرد صفحه چیست؟ آیا در بالای صفحه فراخوان وجود دارد؟ آیا در آن صفحه لینک های داخلی که به صفحات یا پست های مرتبط ارجاع داده می شوند وجود دارد؟ آیا منویی که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد در اختیار دارید؟ آیا صفحه مورد نظر افراد را برای بازدیدهای بعدی به سایت دعوت می کند؟ این ها تمام مواردی هستند که هنگام بهبنه سازی صفحه خود به آن ها نیاز دارید.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهیت سایت و همچنین حوزه فعالیت آن می توان، میانگینی برای سنجش بالا و پایین بودن این عدد مشخص نمود که در تضویر زیر برای حوزه های مختلف توسط کارشناسان اندازه گیری و مطرح شده است.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    نرخ خروج چیست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته می شود. از نظر ادبی، نرخ خروج به درصد بازدیدهای صفحه که آخرین بازدید بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصمیم گیری کاربر برای خاتمه بازدید از صفحه وبسایت را در بر می گیرد. صفحه پشتیبانی گوگل مثال هایی واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه می دهد که تفاوت بین این دو به خوبی آشکار است. به مثال های زیر دقت کنید:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ریت و نرخ خروج به شرح زیر می باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سی و سه درصد (3 بازدید و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (یک بازدید از صفحه A شروع شد اما یک بازدید مجزا نبود، در نتیجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سی و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج کمتر است زیرا 3 بازدید با صفحه B شروع شد اما یک بازدید به پرش منجر گردید)

    صفحه C: صد درصد (یک بازدید با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معیاری است که شما می توانید برای آنالیز تلاش های بازاریابی خود از آن بهره ببرید. شما می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید آیا صفحه شما پاسخگوی نیاز بازدیدگنندگان است یا خیر. همانطور که مشاهده نمودید، پرش بازدیدکنندگان از سایت لزوماً قبل از اینکه آن ها سایت را ترک کنند اتفاق نمی افتد. با این حال، شما از آن ها می خواهید که با سایت شما تعامل برقرار کنند. از این رو می توان از نرخ پرش برای فهمیدن اینکه کدام صفحه نیازمند توجه بیشتر است استفاده کرد. برآورده نمودن انتظارات بازدیدکنندگان و تعامل برانگیزتر کردن صفحات، همه به ایجاد یک وبسایت عالی کمک خواهند کرد و همه ما میدانیم که یک سایت جذاب، رتبه بهتری به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سایت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيکس چيست؟

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درBounee,Rate,نرخ,پرش,در,گوگل,آنالیتیکس,چیست؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 351 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:30

فروشگاه پروژه - لایه باز تراکت

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز تراکت

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : لایه,باز,تراکت, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:17

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال هم گناه

يکي از سريال هايي که همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه کنندگي و نويسندگي محسن کيايي است برادر مصطفي کيايي و علي کوچکي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است که در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين کيفيت براي دانلود خدمت کاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب کرامتي، محسن کيايي، مهدي پاکدل و حبيب رضايي مي باشند. از نکات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,هم,گناه,با,لینک,مستقیم, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:09

نکات مهم براي راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و کسب و کار آنلاين را داريد قبل از طراحي فروشگاه آنلاين بهتر است اين متن را خوب بخوانيد احتمالا براي راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي موفق مي تواند به شما کمک کند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازي يک فروشگاه آنلاين موفق براي کسب و کار خود را داريد ما به شما نکته هاي مهمي را خواهيم گفت که مي تواند به شما کمک کند که شايد شرکت هاي طراحي سايت براي اينکه بتوانند پول بيشتري از شما بگيرند آنها را به شما نخواهند گفت شايد تا زماني که شما در يک عمل انجام شده قرار گيريد بعد از آن شما به يک منبع درآمد خوب براي آنها تبديل مي شويد ما در اينجا سعي مي کنيم مطالب مختلف را براي شما باز کنيم تا در بتوانيد هم تيم فني خود را بهتر انتخاب کنيد و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانيد به چه چيزهايي بايد دقت کنيد؛ شايد در ابتداي خواندن اين متن کمي خسته شويد و با خود بگوييد من اين موارد را مي دانم اما از شما مي خواهيم قبل از طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود براي خواندن اين متن 20 دقيقه وقت بگذاريد چراکه خواندن اين مقدمه براي درک موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشيد نکاتي را به شما خواهيم گفت که مي تواند به شما در يک تصميم گيري درست کمک کند، به ياد داشته باشيد ما نه شرکت طراحي سايت هستيم و نه شرکت سئو و راه اندازي فروشگاه اينترنتي و کسب و کار شما نه ضرري براي ما دارد و نه سودي فقط سعي داريم نکات مهم براي راه اندازي فروشگاه انلاين را که ممکن است هرکسي به شما نگويد را در اينجا براي شما توضيح دهيم.

امروزه با همه گير شدن هر چه بيشتر اينترنت ما شاهد تغيرات بسيار بزرگي در زمينه هاي مختلف هستيم اما اين تغييرات با سرعتي باور نکردني در حال جلو رفتن مي باشد سرعتي که تا به امروز بشر آن را تجربه نکرده بود، اين تغييرات تحولات  بسيار زيادي در تمامي زمينه ها در دنيا به وجود آورده که اگر بخواهيم تنها به قسمت کوچکي از آن اشاره کنيم به وجود آمدن کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر روي فرهنگ خريد مردم دنيا بوده است، که مزاياي بي شمار آن هم براي خريدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بيشتر آن شده است به طوري که همه مشاغل امروزه به سمت آنلاين شدن در حال تغيير هستند از خريد کالاهاي فيزيکي گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاکسي، ديدن فليم و هر آنچه که به ذهن شما مي رسد اما دليل بزرگي که باعث شده اين دسته از کسب و کارهاي اينترنتي به سرعت گسترش پيدا کنند به دليل مزايايي که براي هر دو طرف ايجاد مي کند کسب و کارهاي فيزيکي چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغيير شکل و يا حذف شدن هستند اما در اين ميان ما قصد داريم نگاهي به فروشگاه هاي آنلاين داشته باشيم که امروزه با سرعتي باور نکردني در حال زياد شدن هستند و ممکن است شما نيز که در حال خواندن اين مقاله هستيد قصد راه اندازي يک کسب و کار آنلاين براي خود هستيد تا بتوانيد محصولات و يا خدمات خود را در آن عرضه کنيد توجه داشته باشيد از صدها سايت فروشگاهي که روزانه فقط در کشور ما راه اندازي مي شود شايد يکي از آنها بتواند موفق شود و به سود دهي برسد پس مطمئنا مشکلات خاص خود را دارد که اگر با آنها آشنا نباشيد و راه حلي براي آنها نداشته باشيد شما نيز نمي توانيد به موفقيت دست پيدا کنيد.

مزاياي اين نوع کسب و کار براي فروشنده

همان طور که اشاره کرديم يک فروشگاه اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي فروشندگان داشته باشد به همين خاطر هم امروزه بسياري از افراد به دنبال راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي براي فروش کالاهاي خود هستند چراکه شما با داشتن يک فروشگاه آنلاين ديگر محدوديت مکاني و زماني نخواهيد داشت يعني خريداران محصول شما در هر جاي کشور و يا دنيا که باشند به راحتي مي توانند شمارا پيدا کنند و مهم تر از آن اينکه زمان نيز اهميتي ندارد چراکه شما مي توانيد 24 ساعته در دسترس مشتريان خود باشيد و به آنها سرويس دهي کنيد، از طرف ديگر شما هيچ محدوديتي در فضا براي قرار دادن محصولات خود نداريد و هر آنچه که بخواهيد را مي توانيد براي مشتريان در فروشگاه خود قرار دهيد و از همه مهم تر اينکه هزينه هاي شما در مقايسه با يک فروشگاه فيزيکي بسيار کمتر خواهد بود که مي تواند براي کاهش قيمت و رقابتي تر به شما کمک کند اين موارد تنها قسمتي از مزاياي آن براي صاحب کسب کار محسوب مي شود.

مزاياي اين نوع کسب و کار براي خريدار

مي توان گفت يک فروشگاه اينترنتي مزاياي بي شماري براي خريداران نيز دارا مي باشد اول از همه در اينجا نيز هيچ محدوديت مکاني و زماني براي مشتري وجود ندارد به همين خاطر مشتري مي تواند در هرجايي که باشد تنها با يک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتي هزاران سايت پيدا کند و با صرف کمترين زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل هاي مختلف مورد بررسي قرار دهد و آنها را با يکديگر مقايسه کند تا بتواند بهترين آن را ازنظر قيمت و خدمات انتخاب کند، در اينجا به دليل اينکه فروشگاه هاي آنلاين هزينه کمتري به نسبت فروشگاه هاي فيزيکي دارند مشتري نيز مي توانند محصول خود را با قيمت بسيار مناسب تر تهيه کنند؛ دقيقا بخاطر همين مزاياي بي شمار است که خريد و فروش هاي آنلاين به سرعت در حال افزايش است.

فروشگاه هاي اينترنتي به چه سمتي مي روند

همان طور که گفتيم خريد و فروش اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي هر دو طرف داشته باشد به همين دليل نيز در سال هاي اخير کسب و کارهاي آنلاين از فروشگاه هاي فيزيکي پيشه گرفته اند، بسياري از افراد نيز به خاطر اينکه از اين بازار عقب نمانند و بتوانند سهمي از اين بازار بزرگ براي خود کسب کنند اقدام به راه اندازي يک سايت براي کسب و کار خود مي کنند و هيمن موضوع باعث ايجاد رقابتي بسيار سنگين شده است به همين خاطر بسياري از افراد به دلايل مختلفي نمي توانند در اين بازار رقابت کنند و کنار مي روند، امروزه بيشتر سايت ها به سمت تخصصي شدن به پيش مي روند تا بتوانند با تمرکز بر روي يک برند و يا محصول آن را با بهترين قيمت و خدمات به مشتريان خود ارائه کنند تا از رقباي خود پيشه بگيرند، در اينجا اگر بخواهيم از يک فروشگاه تخصصي نام ببريم که توانسته با رعايت موارد مختلف در زمينه کاري خود به موفقيت دست پيدا کند مي توانيم به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش اشاره کنيم که يک فروشگاه کاملا تخصصي در زمينه لوازم خانگي محسوب مي شود اگر شما وارد اين فروشگاه شويد تنها چند برند مطرح را مشاهد مي کنيد که هر محصول داراي عکس، فيلم، جدول مشخصات فني و توضيحات کامل آن محصول مي باشد اما چيزي که در اين فروشگاه جالب است چيدمان و ساختار فني آن است و آن طور که به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي کند از مزيت هايي که اين فروشگاه تخصصي دارد اين است که خريدار خيلي بهتر مي تواند محصول مورد نظر خود را به صورت کامل مورد بررسي قرار دهد از طرف ديگر چون چنين سايت هايي مانند 20 بخر در يک زمينه تخصصي فعاليت مي کنند مي توانند مشاوه تخصصي به صورت تلفني و يا آنلاين به مشتريان خود ارائه کنند تا بتوانند با مشاوه هاي تخصصي به مشتريان خود براي انتخابي بهتر کمک کنند و چون اين دسته از فروشگاه ها وسعت کمتري ازنظر محصول و يا برند دارند مي توانند محصولات خود را با خدماتي بهتر و قيمت بسيار مناسب تر در اختيار مشتريان خود قرار دهند. در ادامه به شما پيشنهاد مي کنيم حتما نگاهي به فروشگاه 20 بخربزنيد و سعي کنيد به صفحات مختلف آن نگاهي داشته باشيد و بعد برگرديد و با هم ادامه دهيم

احتمالا براي شما سولات بسياري به وجود آمده چراکه اين سايت از نظر ظاهر خيلي معمولي به نظر مي رسد، در اينجا فقط به دو نکته کوچک اشاره مي کنيم و سپس در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت، توجه داشته باشيد که موارد فني بسيار مهم تر از ظاهر سايت است amazon زشت ترين و در اين حال موفق ترين فروشگاه اينترنتي دنيا و يا سايت ديوار يکي از زشت ترين سايت هاي ايران اما موفق ترين در حوضه کاري خود پس ايده، موارد فني و استراتژيک مهم ترين عواملي هستند که شما را به موفقيت نزديک مي کند، اما اگر برنامه ريزي و استراتژيک خوبي براي کار نداشته باشيد در اوج شکست خواهيد خورد اگر در بالا دقت کرده باشيد گفتيم فروشگاه اينترنتي 20 بخر به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي کند، دقت داشته باشيد هر چه جلوتر برويد و به موفقيت نزديک تر شويد رقباي شما نيز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشيد با يک حمله کوچک شما را نابود خواهند کرد پس بايد محکم و به آرامي حرکت کنيد و براي اهداف خود برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه هاي اينترنتي

همان طور که بر کسي پوشيده نيست فروشگاه اينترنتي ديجي کالا به عنوان موفق ترين و بزرگترين فروشگاه آنلاين در ايران و خاورميانه مي باشد که توانسته سهم بزرگي از فروش آنلاين را به خود اختصاص دهد اما حال که سخن از آن شد بايد بگوييم اين فروشگاه سهم بزرگي در فرهنگ خريد آنلاين در کشور ما دارد، اين فروشگاه امروزه به قدري بزرگ است که به جرئت مي توان گفت چيزي نيست که به ذهن شما بيايد و نتوانيد آن را در اين سايت پيدا کنيد متاسفانه بسياري از افراد در روياي اينکه بتوانند سايتي مانند ديجي کالا داشته باشند وارد اين بازار شده و سعي مي کنند سايتي مانند آن را طراحي کنند و محصولات بي شماري را در سايت خود قرار مي دهند بدون آنکه متوجه اين باشند که اين محصولات از کجا و با چه قيمتي قرار است تامين شود، فقط شروع به اضافه کردن محصول در سايت مي کنند و چون نمي توانند با سايت هاي بزرگ و يا تخصصي رقابت کنند خيلي زود حذف مي شوند، اما بسياري از اين افراد نيز تصور مي کنند مي توانند مانند ديجي کالا به يک مارکت پليس بزرگ تبديل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند کالاهاي خود را تامين کنند اما کدام فروشنده بزرگ راضي مي شود کالاي خود را در سايت شما قرار دهد فروشگاهي که نه شناخته شده است و نه فروشي دارد چگونه مي توانيد آنها را قانع کنيد که محصولات خود را با قيمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به ياد داشته باشيد شما هيچ گاه نمي توانيد خود را با فروشگاهي مانند ديجي کالا با اين اعتبار و سرمايه مقايسه کنيد پس بهتر است واقع بينانه به آن نگاه کنيد.

اما يکي ديگر از دلايلي که بسياري از افراد در اين کار شکست مي خورند اين است که اغلب اين افراد به عنوان يک صاحب فروشگاه و يا حتي تاجر چون يک محصول را به قيمت دست اول در اختيار دارند تصور مي کنند مي توانند با راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي محصولات خود را به صورت مستقيم به مشتريان خود عرضه کنم چون کسي نمي تواند با من ازنظر قيمت رقابت کند اما غالبا بسياري از اين دسته از افراد بدون هيچ گونه اطلاعاتي وارد دنياي کسب و کار اينترنتي مي شوند بدون آنکه چيزي در مورد آن بدانند اما اين دسته نيز خيلي زود شکست مي خورند و فقط سرمايه خود را از دست خواهند داد اما اگر دليل آن را خيلي خلاصه بخواهيم به شما بگوييم اين است که فقط کافي است يک لحظه خود را جاي مشتري قرار دهيد که به دنبال خريد يک محصول است، در اينجا شما مطمئنا به عنوان يک خريدار محصول خود را در اينترنت سرچ مي کنيد وهمانطور که مي دانيد گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفي مي کند شما به عنوان يک خريدار چند تا از اين فروشگاه ها را بررسي مي کنيد؟ سايت شما در نتايج گوگل در کدام صفحه قرار مي گيريد؟ پس شانسي براي ديده شدن نداريد و زماني که ديده نشويد نمي توانيد محصول خود را به فروش برسانيد.

 بسياري از افراد در اينجا مي گويند که ما براي اين کار مي توانيم از بهترين شرکت براي طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده مي کنيم اما درجواب اين افراد بازهم به طور خلاصه مي گوييم که شما براي داشتن يک فروشگاه اينترنتي موفق به چندين گروه مختلف احتياج خواهيد داشت که طراحي سايت کوچک‌ترين آن بشمار مي رود اگر شما به عنوان صاحب اين کسب و کار دانش کافي براي اين کار نداشته باشيد چطور مي خواهيد گروه هاي خود را انتخاب کنيد و مهم تر از آن چطور مي توانيد يک استراتژيک براي کار خود طراحي کنيد و آنها را با يکديگر هماهنگ کنيد پس به شما پيشنهاد مي کنيم اگر علم و ديد لازم براي اين کار را نداريد وارد اين بازي خطرناک نشويد چون به‌ جز اينکه سرمايه خود را از دست دهيد چيزي به دست نمي آوريد پس بهتر است قبل از هر تصميمي از هر نظر خوب به آن فکر کنيد و بعد شروع کنيد.

اگر همچنان به تصميم خود براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي مصمم هستيد خوشحال هستيم اما براي اينکه در کار خود شکست نخوريد و بتوانيد يک کسب و کار موفق نسبت به سرمايه خود داشته باشيد پس بهتر است با برنامه ريزي درستي بر اساس واقعيت ها داشته باشد ما به شما براي نوشتن اين برنامه کمک مي کنيم.

  1. سرمايه خود را بر اساس واقعيت مشخص کنيد که مي خواهيد آن را براي سايت خود هزينه کنيد اما توجه داشته باشيد که دفتر و وسايل دفتر مانند ميز، کامپيوتر و غيره جزو سرمايه شما محسوب نمي شود و اگر اين ها را نداريد مبلغ مورد نياز براي خريد وسايل را مشخص کنيد و از سرمايه اي که در حال حاضر داريد کم کنيد و سرمايه اي که براي طراحي و نگهداري سايت مي ماند را مشخص کنيد.
  2. به ياد داشته باشيد کاري که در آن قصد داريد وارد شويد يک کار بلند مدت و زمان بر است شما براي اينکه بتوانيد سايت خود را به درآمد برسانيد حداقل بين 1.5 تا 2 سال به زمان احتياج داريد پس هزينه هاي خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو که در اين مدت بايد هزينه کنيد را محاسبه کنيد و کنار بگذاريد، دقت داشته باشيد که اگر مي خواهيد در اين کار موفق باشيد شما بايد همه چيز را ماکسيموم حالت در نظر بگيريد بسياري از افراد شايد مي توانستند يک فروشگاه موفق داشته باشند اما به دليل محاسبات اشتباه مجبور شده اند که کار خود را نيمه راه رها دقيقا زماني که کار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر مي توانستند 6 ماه بيشتر طاقت بياورند شايد همه چيز براي آنها طوري ديگر رقم مي خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادي که صاحب يک سايت و يا يک فروشگاه اينترنتي هستند و در اين راه تجربه دارند را پيدا کنيدو با آنها مشورت کنيد و از آنها بابت سختي هاي کار و هزينه هايي که دارند سوال کنيد چراکه وقتي وارد اين کار مي شويد آنقدر موارد و هزينه هاي مختلف وجود دارد که فقط در طول کار با آنها آشنا مي شويد به همين خاطر سعي کنيد بابت سئو، محتوا، طراحي سايت از آنها سوال کنيد تا با اين موارد بيشتر آشنا شويد مواردي که مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد.
  4. حتما قبل از اينکه با شرکتي قرارداد بابت طراحي فروشگاه اينترنتي و يا کسب و کار خود ببنديد با چند مشاور در اين زمينه مشورت کنيد که حتما براي شما هزينه بر نيز خواهد بود اما شما مي توانيد با استفاده از تجربيات و راهنمايي هاي مختلف از ضررهاي جبران ناپذير در آينده جلوگيري کنيد سعي کنيد تجربه را بخريد تا اينکه بابت به دست آوردن آن هزينه بيشتري پرداخت کنيد.

اين حداقل مواردي است که بايد به آنها توجه کنيد و سعي کنيد حداقل 6 ماه براي برنامه ريزي و تحقيقات خود وقت بگذاريد مطمئن باشيد اين زمان جزو کار شماست و مي تواند شمارا چند سال به جلو بيندازد و سعي کنيد هيچ وقت گول حرف هاي طلائي را نخوريد و همه چيز را با واقعيت بسنجيد و قبل از قرارداد نوشتن با هر شرکتي با کساني که سايت هاي آنها را به عنوان نمونه کار به شما معرفي مي کنند صحبت کنيد چراکه بسياري از آنها نمونه کار واقعي آنها نيستند و يا بسياري از آنها مشکلاتي زيادي در کار دارند سعي کنيد مشکلات آن ها را بپرسيد تا شما با آن مشکلات روبه رو نشويد، در آخر از شما مي پرسم ازنظر شما چه سايتي موفق است و اصلا يک سايت خوب چه پارامترهايي بايد داشته باشد باز به شما پيشنهاد مي دهيم به سايت هاي موفق اما کوچک مانند «فروشگاه آنلاين 20 بخر» که در بالا به شما معرفي کرديم خوب دقت کنيد اگر خواستيد مي توانيد از لينکي که براي شما قرار داده شده است براي ديدن اين سايت استفاده کنيد به ياد داشته باشيد که سايت هاي بزرگ مانند ديجي کالا و يا زنبيل الگوي خوبي براي شما محسوب نمي شود چراکه الگو برداري از آنها ميلياردها پول لازم دارد و شمارا به بي راهه مي برند، به ياد داشته باشيد که سايتي مانند ديجي کالا در سومين سال خود در اولين سرمايه گذاري 20 ميليون دلار در آن سرمايه گذاري شد اين تنها اولين سرمايه اي بود که به آن تزريق شد شما مي توانيد نگاهي به تاريخ آن داشته باشيد. اميدواريم اين متن توانسته باشد به شما براي راه اندازي فروشگاه انلاين و يا کسب و کار شما کمک کند.

منبع: خبرگزاري اقتصاد آنلاين

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,برای,راه,اندازی,یک,فروشگاه,اینترنتی, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 13:42

تحصيل در اسپانيا  و تحصيل در کانادا، کدام يک را انتخاب کنيم؟

 

کانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در کانادا راهي اين دو کشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو کشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و کانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. 


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند که از نظر علمي، در رتبه هاي کمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند. 
جالب است بدانيد علاوه بر کيفيت دانشگاه هاي اين کشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندک است که شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين کشور زيبا و منحصر به فرد زندگي کنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده کرد؟
مدارک مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن که بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده کنيد، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:
1)    اخذ مدارک کارشناسي و همچنين کارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر 
2)    دريافت مدرک آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3)    جلب موافقت استاد مشاور که تز دکتري شما را همراهي مي کند
4)    داشتن کتب، مقالات علمي رسمي و...


 
تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين که شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي که در مقطع دکتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرک زبان دريافت کرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه کنيد. 
موسسه دانش گستر کوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير کسب مدرک زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در کمترين زمان ممکن برايتان پيش ببرد. 


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت کنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين کشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره کارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاکيد مي کنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت کنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تکميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين کشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است که به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشکي و پيراپزشکي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد. 
 
مدارک لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مدارکي که جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  •     اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه کپي
  •     عکس رنگي پاسپورتي
  •     انگيزه نامه
  •     مدارک تحصيلي به همراه ريز نمرات
  •     مدارک زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  •     توصيه نامه و رزومه
  •     مدارک پذيرش دانشگاه
  •     و...

تحصيل در کانادا

شايد برايتان جالب باشد که سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در کانادا، راهي اين کشور مي شوند. کيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرک تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در کانادا است. 


کيفيت آموزشي کانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم کانادا سه دانشگاه معتبر دارد که در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها که با عناوين مک گيل، تورنتو و برتيش کلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي کنند. 
بايد تاکيد کنيم کيفيت آموزشي بالاي کشور کانادا سبب شده مدارک اين کشور کاملا معتبر باشند و اين امکان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند که پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند. 
شما براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در کانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و از اين موسسه کمک بگيريد.

هزينه تحصيل در کانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در کانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين کشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان کانادا را کشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين کشور را با کشورهايي چون آمريکا و انگلستان مقايسه کنيم، هزينه تحصيل در کانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده که با توجه به اعتبار دانشگاه هاي کانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين کشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند. 
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه کار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد کرده است که دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشکلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند. 


موسسه دانش گستر کوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي کانادا، حتما نيازمند يک مشاور خوب هستيد که پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، کمکتان کند. 
موسسه دانش گستر کوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يک گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري کند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شکل ممکن پيش ببريد. 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,اسپانیا,و,تحصیل,در,کانادا,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 275 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 0:57

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 19:59

با حفاظ بالکن  زيبايي و امنيت را براي خانه خود به ارمغان بياوريد!

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از راههايي که ميتوانيد توسط آن از خانه خود محافظت کنيد اين است که براي پنجره خود نرده نصب کنيد. در واقع حفاظ بالکن ، اگر به درستي و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهد کرد به نماي ساختمان شما زيبايي خاصي را نيز خواهد داد.

همه ساختمان ها داراي يک يا چندين پنجره هستند که در واقع زيبايي ساختمان شما را تامين خواهند کرد. اين پنجره ها علاوه بر زيبايي، بايد امنيت را نيز براي شما ايجاد کنند. اين نرده ها يکي از بخش هايي است که از ورود غيرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگيري خواهد کرد. همچنين اينطور گفته مي شود که در ساختمان هايي که بلند هستند و همچنين برج ها، حفاظ بالکن  براي حفاظت و ايمني بيشتر به کار ميروند تا از حوادث غيرمترقبه جلوگيري کنند. حفاظ بالکن  اما انواع مختلفي دارد اما پرفروش ترين و محبوب ترين آن حفاظ بالکن  استيل است.

 

حفاظ بالکن  استيل

حفاظ بالکن  استيل چيست؟

حفاظ هايي که به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند که از جمله آنها ميتوان به حفاظ بالکن  استيل اشاره کرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز کردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني که شما ميخواهيد از حفاظ بالکن  استيل استفاده کنيد بايد بدانيد که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي که در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممکن است که در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اينجاست که نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور که ميدانيد يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد در ساخت ساختمان به آن دقت کنيد. شايد اولين چيزي که افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميکنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ بالکن  استيل در واقع به شما کمک مي کند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

حفاظ بالکن  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور که از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده کنيد ميتوانيد از حفاظ بالکن  استيل 201 استفاده کنيد چرا که در آن ها از آلياژ و نيکل کمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.

اما اگر شما قصد داريد که حفاظ بالکن  استيل را براي خارج از خانه نصب کنيد بهترين راه اين است که از نرده هاي 304 استفاده کنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيکل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

حفاظ بالکن  براي شيشه هاي دوجداره

استفاده از اين نوع نرده ها در واقع به ساختمان شما زيبايي نيز خواهد بخشيد و شما ميتوانيد تا ساليان سال بدون نگراني از خراب شدن از آنها استفاده کنيد.

ويژگي حفاظ بالکن  استيل

·        اين نوع نرده ها زيبايي را براي ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.

·        اين نوع نرده ها دوام بسيار بالايي دارند.

·        اين نرده ها نيازي به نگهداري و تعمير نخواهد داشت.

·        شست و شو و تميز کردن آنها آسان است.

·        اين نوع نرده ها ضد زنگ هستند.

·        اين نوع نرده ها امنيت بالايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد.

·        اين نوع نرده ها از شيشه هاي شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند کرد.

·        حفاظ بالکن  استيل مقاوم است و استحکام بالايي دارد.

·        براق و ضد خش است.

·        در برابر حرارت، نور خورشيد و ديگر عوامل فرسايشي مقاوم هستند.

·        دچار تغيير رنگ نخواهند شد.

·        نيازي نيست که آن ها را رنگ بزنيد.

·        به مرور زمان کهنه نمي شوند.

·        در محيط هاي اسيدي و همچنين قليايي مقاوم خواهند بود.

·        قيمت بسيار مناسبي دارند.

·        ضد ميکروب هستند و خاصيت آنتي باکتريال دارند.

انواع مختلف حفاظ بالکن  استيل

حفاظ بالکن  استيل اما انواع مختلفي دارد که در اين بخش شما را با مهم ترين آن ها آشنا خواهيم کرد. يکي از انواع نرده فرفورژه ، نرده هاي افقي است که اغلب از آن در ساختمان ها استفاده مي شود. براي ساخت اين نوع نرده ها از استيل هايي با طول بيشتر از يک متر و ضخامت 25 ميليمتر استفاده مي شود. اگر طول پنجره اما بيشتر باشد ممکن است که طول اين نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به 38 ميلي متر بالاتر هم برسد. در اين حال بايد يک فاصله دقيق هم بين استيل ها وجود داشته باشد که معمولا بين 12 تا 14 سانتي متر است و مانع از عبور افرادي خواهد شد که جثه هاي کوچک تر دارند.

توجه داشته باشيد که نرده هاي افقي در واقع براي محافظت از افراد نصب مي شوند و هرگز يک مانع جدي براي ورود سارقان نخواهند بود چرا که اين نوع نرده ها با استفاده از پيچ و مهره و همچنين يراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادي که به عنوان سارق به صورت غيرمجاز وارد اين قسمت ها مي شوند به راحتي ميتوانند اين اتصالات را جدا کنند. انواع ديگري از اين نوع حفاظ بالکن  استيل وجود دارند که از جمله آنها مي توان به نرده پروفيلي، عمودي، نرده هاي هلالي و ..... اشاره کرد. دقت داشته باشيد که هر يک از انواع اين نرده ها براي انواع خاصي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتي که شما با يک متخصص در اين زمينه مشورت نکنيد ممکن است که نوع اشتباهي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بهترين کار اين است که نصب اين نوع نرده ها را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد و از امنيت و زيبايي اين نرده ها لذت ببريد.

حفاظ آهني ديوار حياط     تماس با کارشناس 09123649705

حفاظ آهني درب آپارتمان تماس با کارشناس 09123649705

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,بالکن,زیبایی,و,امنیت,را,برای,خانه,خود,به,ارمغان,بیاورید!, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:23

آشنايي با حفاظ کشويي

حفاظ کشويي امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

آکاردئوني کشويي يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
آکاردئوني کشويي در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

آکاردئوني کشويي عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد آکاردئوني کشويي

درب هايي که به عنوان آکاردئوني کشويي توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

آکاردئوني کشويي

 درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
آکاردئوني کشويي اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ آکاردئوني کشويي تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب آکاردئوني کشويي

نکات بسياري در زمينه انتخاب آکاردئوني کشويي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع آکاردئوني کشويي

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که آکاردئوني کشويي شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي آکاردئوني کشويي را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

 

نحوه نرده حفاظ آکاردئوني کشويي

در زمينه خريد و نصب آکاردئوني کشويي شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد آکاردئوني کشويي، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع آکاردئوني کشويي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد آکاردئوني کشويي به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

دقت داشته باشيد که قبل از خريد گارد آهني درب منزل با قاب پروفيل ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

خريد نرده

?? مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
?? مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
?? از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
?? استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
?? استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
?? رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد.

از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.
?? کمربندهاي ايمني
?? دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار
?? جوش هاي مناسب که امنيت را براي آکاردئوني کشويي ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت نرده با ما در تماس باشيد.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,کشویی, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 268 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:03

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:33

نقد کتاب چرا ملت ها شکست مي خورند

کتاب چرا ملت ها شکست مي خورند سعي دارد به‌طور جامع شرح دهد که به چه دليل ?.?? هزار ميليون نفر در کشورهاي درحال پيشرفت در فقر به سر مي‌برند و مدام در تقلا هستند تا با درآمدي که گاهي حتي از ?.?? دلار نيز کمتر است روزگار سر کنند. شايد انتظار داشته باشيد اين کتاب، اثري غم‌انگيز باشد و مطالعه‌اش احساس بدي به شما دست دهد؛ اما بر خلاف انتظار شما، اثري است فرح‌بخش و غني که نويد فرداي بهتر مي‌دهد و شايد بتوان گفت که در نوع خود شاهکاريست.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون، دو نويسنده‌ي پرشور و معتبر اين اثر، کار خود را با دادن اندک چشم‌اندازي به خواننده آغاز مي‌کنند؛ آنها بيان مي‌کنند که برطبق آمار، حتي در اوضاع ملال‌آور اقتصاد اين روزها، يک شهروند آمريکايي به‌طور ميانگين هفت برابر ثروتمندتر از يک شهروند مکزيکي، ده‌ برابر ثروتمندتر از يک شهروند ساکن پرو، حدود بيست برابر ثروتمندتر از يکي از سکنه‌ي جنوب صحراي ساهارا و حدود چهل برابر ثروتمندتر از ساکنين کشورهايي چون اتيوپي، مالي و ديگر کشورهاي آفريقايي است که در شرايط مشابه قرار دارند. دليل چنين اختلاف متحيرکننده‌اي چه مي‌تواند باشد؟

پاسخ نويسنده به اين سوال بسيار ساده است: تصور نادرستي که مدت‌هاست در اذهان عمومي نهادينه شده‌است؛ نويسندگان کتاب پيش رو از مباحثه‌هاي قديمي علمي-اجتماعي بر سر اثبات اين اصل که فقر، پايدار است به تنگ آمده‌اند؛ از نظر آن‌ها  فقر را نبايد به حساب موفقيت جغرافيايي بد و الگوهاي فرهنگي نادرست گذاشت و يا آن را از چشم رهبران نالايق ديد.

نويسندگان کتاب «چرا ملت‌ها شکست مي‌خورند» به جاي آنکه فقر را نتيجه‌ي شانس بد بدانند، تمرکز خود را صرف جريان‌هاي تاريخي و گره‌هايي مي‌کنند که سياست‌هاي دنياي امروز را شکل مي‌دهند؛ سياست‌هاي پيش‌گرفته‌شده در دنياي امروز به دو دسته تقسيم مي‌شوند؛ دسته‌ي اول سياست‌هاي فراگير هستند که موضوعاتي چون توزيع قدرت، بهره‌وري، تحصيلات، فناوري و سلامت عمومي مردم را شامل مي‌شوند و دسته‌ي دوم، سياست‌هاي جانبدارانه و سودجويانه‌اي که ثروت کشور را در يک طبقه‌ي جامعه متمرکز مي‌کنند و تنها به سود قشري خاص، ديگر افراد جامعه را کنار مي‌گذارند.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون در ادامه بعد از بررسي تاريخ کشورهايي چون کنگو و موشکافي علل سياسي که سبب فقر و تيره روزي طولاني‌مدت مردم اين کشورها شده است، اين نکته را نيز يادآور مي‌شود که هستند کشورهايي که زماني در شرايط ناگوار مشابهي به سر مي‌بردند اما موفق شدند تا راهي به‌سوي نجات بيابند. آن‌ها به اين نتيجه مي‌رسند که دليل اصلي سعادتمندي و يا بيچارگي مردم يک کشور را فقط و فقط بايد در سياست‌هاي حاکم بر آن کشور جست‌‌وجو نمود؛ اگر کشور بوتسوانا توانست اوضاع خود را سروساماني دهد، به اين دليل بود که سياست‌هاي خود را تغيير داد و آن‌ها را بر پايه‌ي دستيابي به ثروت و سعادت تنظيم کرد؛ اگر کنگو و زيمباوه در چرخه‌ي بي‌پايان فقر و بدبختي گير افتاده‌‌اند به اين دليل است که هرگز براي رهايي از فقر تلاش نکرده‌اند.

نويسندگان کتاب از معترضان مصري در ميدان التحرير نيز سخن مي‌گويند؛ به نظر آن‌ها آن معترضان تماماً حق اعتراض داشند. دولت فاسد و سست مردم را از رسيدن به ثروت بازمي‌داشت و آن‌ها را از استفاده از توانايي‌هاشان منع مي‌کرد. مصر کشوري فقير بود به اين دليل که اداره‌اش به دست گروهي اندک بود که مهره‌هاش شطرنج را گونه‌اي چيده بودند تا خود، کساني باشند که از اين بازي قدرت سود مي‌برند؛ حتي اگر اين سود به قيمت تيره‌روزي عموم مردم باشد.

در کشورهايي چون کره‌ي شمالي، هايتي و سومالي که در شرايط مشابه به‌سر مي‌برند، قدرت تنها در دست عده‌ي محدودي است که به هر ريسماني بتوانند چنگ مي‌زنند تا از قدرت جدا نشوند. موضوع بسيار سرراست و واضح است؛ دولت‌هايي که سياست‌هاي فراگيري دارند مردم خود را به سعادت و ثروت مي‌رسانند و براي کشور خود پيشرفت و ترقي را خواستارند.

اين در حالي است که دولت‌هاي سودجو چيزي جز فقر، رکود و محروميت براي مردم خود به بار نمي‌آورند؛ حال هرچند قرن هم که مي‌خواهد گذشته باشد. حقيقت تلخ آن‌جاست که برکنارکردن يک گروه از قدرت و نشاندن گروهي ديگر بر مسند آن، اوضاع را تغيير نخواهد داد. مشاهدات ثابت کرده‌اند که کشورهايي که در آن‌ها انقلاب صنعتي شکل نگرفته‌است همواره نسبتاً فقير خواهند ماند. همانطور که عجم اوغلو و رابينسون در کتاب آورده‌اند، هيچ‌چيز چون موفقيت، کامياب نمي‌شود و هيچ‌چيز چون شکست، زمين نمي‌خورد.

«چرا ملت‌ها شکست مي‌خورند» کتابي قطور است؛ خواننده اما هنگام مطالعه ابداً حس نمي‌کند که کتابي سنگين در دست دارد. دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون اميدوارند اين کتاب بتواند تغييري در شرايط فعلي جهان ايجاد کند. برگردان فارسي اين کتاب به قلم محسن ميردامادي و محمدحسين نعيمي‌پور و از انتشارات روزنه روانه‌ي بازار شده است.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نقد,کتاب,چرا,ملت,ها,شکست,می,خورند, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:18

معرفي کتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسي، محقق پيشرو و دانشمند، در اين اثر خود از راهکارهاي علمي رسيدن به موفقيت پرده برمي‌دارد.

بسيار پيش مي‌آيد که به پايان رساندن يک کار بزرگ و يا دستيابي به چيزي، به موفقيت ختم نشود؛ کاري که به ما محول شده بود را به پايان رسانديم اما ترفيع نگرفتيم، سخت کار کرديم اما توجهي که لايقش بوديم را دريافت نکرديم و يا ايده‌اي به ذهنمان رسيد و با ديگران درميان گذاشتيم اما هيچ جا از ما نامي آورده نشد. هميشه در گوشمان خوانده‌اند که استعداد و سخت‌کوشي کليد پيشي گرفتن از ديگران است؛ در دنيايي که امروزدر آن زندگي مي‌کنيم اما اين دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمي‌رسانند.

لزلو بارابسي، يکي از متخصصان پيشرو، دانشمند شبکه و نويسنده‌اي است که متوجه اين فاصله ميان سخت‌کوشي و موفقيت شده است و در کتاب فرمول براي مخاطب آشکار مي‌کند که موفقيت درواقع چيست؛ موفقيت مجموعه‌اي است از اتفاقاتي است که بر اساس افکار اطرافيان و حس تحسين آن‌ها نسبت به شما شکل مي‌گيرند.

کيست که خواهان موفقيت نباشد؟! آن‌هم زماني که در يک فرمول ساده و آماده جلوي‌مان است؟! بارابسي فيزيکداني است که به دانش شبکه روي آورده و تصميم گرفته تا موفقيت را موردمطالعه و موشکافي قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشي و موسيقي‌دان موفق را بررسي کرده تا بيايد که آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقيت رسيده‌اند. اين بررسي‌ها به ? قانون موفقيت انجاميد:‌

  1. عملکرد به موفقيت مي‌انجامد؛ اما زماني که نشود عملکرد را سنجيد، اين شبکه‌ها هستند که شما را به موفقيت مي‌رسانند. ديگر اهميتي ندارد که شما چه ميدانيد، اينکه چه کسي را مي‌شناسيد، يا بهتر بگويم، چه کسي شما را مي‌شناسد مهم است. اين شماييد که کار بزرگي مي‌کنيد اما مفيد خواهد بود اگر افرادي که پيش از شما کار بزرگي انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالي هستيد.
  2.  عملکرد حد و اندازه‌اي دارد اما موفقيت بي‌حدومرز است. سرعت شما در دويدن محدوديتي دارد؛ ميزان کيفيت کالاي شما سرحدي دارد؛ اما پولي که مي‌توانيد به جيب بزنيد و يا تعداد افرادي که مي‌توانيد بر آن‌ها تأثيرگذار باشيد سقفي ندارد.
  3. موفقيت‌هاي پيشين ‍‍‍ضربدر شايستگي مساوي است با موفقيت‌هاي بعدي؛ موفقيت‌ها و کاميابي‌هاي گذشته در رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر مفيد خواهند بود، به‌خصوص اگر کسي شما را به آن‌ها بشناسد. در حقيقت کاميابي‌هاي گذشته به شما کمک خواهند کرد که واقعاً عالي باشيد؛ پس اگر کسي شما را نمي‌شناسد، خود را افرادي وصل کنيد که شهرتي دارند. مردم به حرف کساني که مي‌شناسند توجه مي‌کنند، حتي اگر اين کار چندان عقلاني نباشد.
  4. موفقيت جمعي نيازمند تنوع و تعادل تمام اعضاي گروه است و بااين‌حال در آخر تمام اعتبار و امتياز گروه به يک نفر تعلق مي‌گيرد؛ اين پديده را در ورزش بيشتر شاهد هستيم. در مدرسه دقيقاً برعکس اين موضوع اتفاق مي‌افتد؛ آنجا يک نفر تمام ‌کار را انجام مي‌دهد و موفقيت نصيب تمام افراد گروه مي‌شود.
  5. موفقيت در هر زمان با ثابت‌قدمي حاصل مي‌شود. هيچ‌گاه دير نيست. شما درست نمي‌دانيد کدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجاميد پس نااميد نشويد و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌داريد.

فرمول رسيدن به موفقيت همين است! عالي باشيد، کار بزرگي انجام دهيد، با افرادي که با شما متفاوت‌اند يا از شما بهترند در ارتباط باشيد، به تلاشتان ادامه دهيد و تسليم نشويد. اين هم راهي علمي.

در کتاب فرمول، بارابسي تأکيد مي‌کند که جايگاه و احترام اجتماعي بايستي با ترکيب عمل و به رسميت شناخته شدن همراه شود؛ اين مسئله در دستيابي به موفقيت ضروري است. بارابسي کلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاريخي را اهرمي قرار داده تا به‌وسيله‌ي آن قوانين نانوشته‌ي موفقيت را برملا کند و به اين پرسش بپردازد که چه کسي به‌راستي از ديگران پيشي مي‌گيرد و چرا؛ وي هم‌چنين به معرفي ?? قانون حاکم بر موفقيت مي‌پردازد و به مخاطب خود مي‌آموزد که چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده کند را در دنياي امروزي مي‌آموزد.

کتاب فرمول با ترجمه‌ي حامد رحمانيان و از  نشر نوين منتشر شده است.

مشاهده و خريد کتاب : https://www.cavack.com/Item/35327

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فرمول, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:38

کارت عروسي شيشه اي لاکچري

    يکي از محصولات پرطرفدار که محصول مشترک چاپ و متريال پلکسي گلاس تايواني مي باشد ، کارت دعوت هاي لاکچري براي مراسم ازدواج مي باشد .

طرفداران کارت عروسي هاي لاکچري

     اين محصول به سرعت در بين مردم و نسل جوان رواج پيدا کرده و تقريبا مي توان گفت يکي از انتخاب هاي اصلي زوج هاي جوان مي باشد .

? ويژگي فوق العاده کارت عروسي هاي لاکچري

     ويژگي هاي خاص اين محصول که باعث رونق آن در بازار کارت دعوت عروسي شده متعدد است که در ذيل به توصيف آن ويژگي ها مي پردازيم. با ما همراه باشيد :

کارت عروسي لوکس

کارت عروسي لوکس

?جنس پلکسي گلاس و ويژگي هاي منحصر به فرد آن

     ويژگي اول جنس خود پلکسي گلاس است که به دليل سفت و سخت بودن حس جديدي را در کارت هاي عروسي ساخته است چرا که قبل از اين تمامي کارت هاي عروسي به صورت کاغذي بوده است .

?. بدون محدوديت در سايز

     ويژگي دوم نبود هيچ محدوديتي در سايز کارت مي باشد و زوج هاي جوان مي توانند در سايز مد نظر خود اقدام به سفارش اين محصول کنند .

?. امکان برش و حک روي پلکسي گلاس

     ويژگي سوم امکان برش و حک روي پلکسي گلاس مي باشد ؛ با توجه به اين ويژگي خاص پلکسي گلاس هاي تايواني، زوج هاي جوان مي توانند کارهاي خود را در طرح و مدل هاي متنوع برش دهند و حتي تصوير يا متن خاصي را روي پلکسي ها حک کنند .

?. امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگي

     ويژگي چهارم کارت هاي عروسي پلکسي گلاس امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگي براي کاربران است . به اين صورت که زوج هاي جوان مي توانند تمام سطح پلکسي را با طرح مورد نظر خود پر کنند و هيچ محدوديتي در رنگ بندي ندارد .

?. امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلکسي گلاس

     ويژگي پنجم اين محصول امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلکسي گلاس مي باشد؛ که مي توان در پشت کارت طرحي را به يادگار براي ميهمانان چاپ کنيد تا حتي براي ساليان بعد هم در خانه هاي خود به عنوان يک کادوي با ارزش نگه داري کنند .

مدت زمان لازم براي حاضر شدن کارت عروسي شما

     براي اطلاع از زمان آماده شدن اين کارت ها بايد به اطلاع شما برسانيم که تحويل کارت هاي عروسي پلکسي گلاس ?? ساعت کاري مي باشد ؛

مدت زمان چاپ کارت عروسي لوکس براي برش هاي خاص مد نظر شما

     اما بايد بحث طراحي و برش ليزر را هم مدنظر داشته باشيد ، به اين صورت که اگر طراحي محصول ( کارت دعوت عروسي ) بر عهده مجموعه يووي پرينت باشد و يا برش ليزر خاصي را درخواست کرده باشيد ، زمان تحويل پروژه ?? ساعت کاري افزايش پيدا کرده و زمان تحويل کامل پروژه ?? ساعت کاري خواهد بود .

قيمت چاپ کارت عروسي لاکچري به سليقه شما

     قيمت چاپ کارت دعوت هاي لاکچري يا همان کارت دعوت هاي پلکسي گلاس به انتخاب شما بستگي دارد.

  • يعني تعداد سفارش ، سايز کارت ، وجوه چاپ ( يک رو يا دورو چاپ شدن کارت ) ، برش اختصاصي و رنگ پلکسي گلاس ، پس با توجه به اين ويژگي ها در انتخاب ويژگي هاي کارت خود بسيار حساس باشيد و حتي الامکان با مشاوران ما در تماس باشيد تا بهترين و مقرون بصرفه ترين مدل چاپي را انتخاب نمائيد تا با کمترين هزينه بتوانيد مناسب ترين کارت را دريافت نمائيد .

 

ادامه مطلب : کارت عروسي پلکسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : کارت,عروسی,شیشه,ای,لاکچری, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 425 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:26

نرده فرفورژه بالکن چيست؟

 
زماني که صحبت از نرده فرفورژه بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده فرفورژه بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان نرده فرفورژه بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده فرفورژه بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع نرده فرفورژه بالکن

چرا نرده فرفورژه بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده فرفورژه بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از نرده فرفورژه بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي نرده فرفورژه بالکن

کيفيت نرده فرفورژه بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين نرده فرفورژه بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده فرفورژه بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه,بالکن,چیست؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 221 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:05

ارائه بهترين خدمات و تشريفات مجالس

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد که دوست داريد هر مجلسي که برگزار مي کنيد زبانزد فاميل باشد و به بهترين نحو ممکن برگزار شود، بهتر است که به دنبال انتخاب مناسب در خصوص ارائه تشريفات مجالس باشيد. اين شرکت ها براي برگزاري انواع جشن ها و حتي مراسم ترحيم به شما کمک مي کنند تا به بهترين نحو ممکن از مهمانان خود پذيرايي کنيد و هيچگونه دغدغه ‌اي براي برگزاري مجالس مختلف نداشته باشيد.

برگزاري تشريفات مجالس

برگزاري مجالس باشکوه و بي ‌نظير جزو آن دسته از مواردي است که هر فردي به دنبال آن است. از اين رو براي برگزاري هر مجلسي دغدغه‌ هاي زيادي براي ميزبان وجود دارد تا بتواند به بهترين نحو ممکن اين مجلس را به پايان برساند. براي اينکه دغدغه و استرس خود را کم کنيد و بتوانيد در کنار پذيرايي بي نظير از مهمانان خود از اين جشن نيز لذت ببريد بهتر است به دنبال انتخاب شرکت هاي مناسب ارائه دهنده بهترين تشريفات مجالس تهران باشيد. اين شرکت ها با کادر کاملا مجرب و تجربه کافي که دارند تمامي استانداردهاي لازم براي برگزاري مراسم را مورد توجه قرار داده و اين امر موجب مي ‌شود جشن هاي شما به بهترين نحو ممکن برگزار شود. از طرفي در نظر گرفتن سليقه شما براي برگزاري اين جشن ها نيز بسيار مورد توجه کادر اين شرکت ها مي باشد. با اين وجود شما مي‌ توانيد مجلسي باشکوه و متناسب با سليقه خود برگزار کنيد.

lv4l_m4.jpg

تشريفات مجالس عروسي

با وجود آنکه شب عروسي يکي از شب هاي به يادماندني و بي نظير براي عروس خانم ها و آقا دامادها مي باشد، پس لازم است که در برگزاري آن تمامي سعي خود را کرده تا بتوانيد شبي رويايي را براي خود بسازيد. در اينجا شما مي توانيد از شرکت ‌هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس عروسي کمک گرفته و حرفه اي ترين و بهترين خدمات تشريفات عروسي را دريافت کنيد. از جمله مهمترين تشريفات عروسي گل آرايي است به طوري که اين امر مي تواند در جذابيت فضاي برگزاري جشن تاثير بسزايي بگذارد. در شرکت هاي تشريفات مجالس عروسي سعي مي شود تا زيباترين گل آرايي استفاده شده و فضاي شيک و جذاب براي عقد آقا داماد و عروس خانوم به وجود آيد.

انتخاب باغ عروسي، حرير آرايي، آتليه فيلمبرداري و عکاسي، خدمات عروس و داماد، انتخاب موزيک و دي جي براي مراسم عروسي و خدمات پذيرايي عروسي از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت ها مي باشد. به طوري که در اين ميان مي ‌توان گفت پذيرايي از مهمانان نيز جزو مهمترين موارد است که مي تواند در کيفيت مجالس تاثير بگذارد. اين شرکت ها با کادر مجربي که دارند طبق نظريه شما بهترين غذاها را تدارک ديده و از مهمانان عزيز پذيرايي مي کنند. همچنين انتخاب آتليه عروسي از ديگر خدمات ارائه شده توسط اين شرکت ها مي باشد.

 

خدمات مجالس سالگرد ازدواج

يکي ديگر از تشريفات مجالس که در حال حاضر بسيار مورد توجه افراد قرار مي‌ گيرد، براي برگزاري سالگرد ازدواج است؛ زيرا اين روز يکي از مهمترين روزهاي زندگي افراد بوده که بايد مانند مراسم ازدواج باشکوه و زيبا برگزار شود. براي اينکه بتوانيد مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد، لازم است يک غذاي بسيار لذيذ تهيه کرده و در کنار دسر و کيک خوشمزه آن را ميل کنيد. خريد يک هديه مناسب براي تبريک مراسم سالگرد ازدواج نيز ضروري مي باشد. همچنين ايده هاي بسيار ديگري وجود دارد که استفاده از آن به شما کمک مي کند تا مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد. حال افراد زيادي با وجود مشغله هاي کاري که در دنياي امروز دارند طبيعتا براي برنامه‌‌ ريزي در اين‌ باره وقت کافي نداشته که در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم از خدمات تشريفات مجالس استفاده کنيد و اين جشن را به بهترين نحو ممکن برگزار نماييد.

 

خدمات مجالس نامزدي

اولين جشني که براي زوج ها در ابتداي راه برگزار مي شود جشن نامزدي است که اين جشن معمولا براي دختر و پسر برگزار مي شود تا بتوانند به صورت توافقي مدتي را در اين دوران نامزدي سپري کرده و نقاط قوت و ضعف يکديگر را بشناسند. دوران شيرين نامزدي مي‌ تواند براي هر کسي جذابيت خاص خود را داشته باشد. طبيعتا اگر مجلس نامزدي نيز با استفاده از ايده هاي شرکت هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس برگزار شود، يکي از بهترين و شيرين ترين روزها در ذهن زن و شوهر رقم خواهد خورد. اين جشن معمولا در کنار دوستان و نزديکان برگزار شده و از جمله مهمترين کارهايي که براي برگزاري اين مجلس لازم است انتخاب تالار عروسي، خريد لباس، انتخاب سفره‌ عقد، خريد حلقه، رزرو عکاس و فيلمبردار، دعوت مهمان، انتخاب ديجي و نوبت آرايشگاه مي باشد که شما مي توانيد بدون هيچ دردسري تمام اين موارد را به افراد با تجربه در اين زمينه بسپاريد.

تشريفات مجالس تولد

شايد جشن عروسي و نامزدي جزو آن دسته از جشن هاي مهم در زندگي هر فرد باشد که شايد تنها يک بار رخ دهد، اما يکي از بهترين و مهمترين روزهاي زندگي افراد به خصوص کودکان روز تولد آنها است که دوست دارند اين روز را در کنار دوستان خود سپري کرده و خاطره خوشي را رقم بزنند. اگر قصد داريد کودک خود را خوشحال کنيد يا براي کار بسيار خوبي که انجام داده است او را تشويق کنيد حتما قول برگزاري يک جشن تولد بي ‌نظير را به او خواهيد داد.

براي اين امر شما مي‌ توانيد از بادکنک آرايي زيبا استفاده کرده و جشن تولد را با تم ويژه اي که کودک دوست دارد مزين کنيد. مثلا براي اين تم مي توانيد از شخصيت هاي کارتوني استفاده کنيد. انتخاب موزيک مناسب براي تولد نيز در برگزاري هرچه بهتر جشن بسيار مهم است که تمامي اين موارد لازم است طبق اصول و توسط کادر مجرب صورت گيرد.

خدمات مجالس فارغ التحصيلي

و اما يکي ديگر از مراسمي که براي برگزاري هر چه بهتر آن نياز به شرکت هاي تشريفات مجالس مي باشد، برگزاري مجالس فارغ التحصيلي است. در روز فارغ التحصيل شدن شما مي ‌توانيد با برگزاري جشن لوکس، با استفاده از بهترين تزيين و سفره آرايي از دوستان و خانواده تان پذيرايي کرده و آنها را نيز در شادي خود شريک بدانيد. براي اينکه اين جشن نيز به بهترين نحو ممکن انجام گيرد لازم است از افراد باتجربه کمک گرفته شود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : ارائه,بهترین,خدمات,و,تشریفات,مجالس, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:19

نرده و حفاظ شيشه اي نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده شيشه اي و يا هندريل شيشه اي به دليل استحکام بالا و زيبايي ظاهري کاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند. از نرده شيشه اي مي توان به عنوان جدا کننده فضاها استفاده کرد. از مزاياي نرده شيشه اي مي توان به مواردي از قبيل راحتي در تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده هاي شيشه اي در دو نوع نرده تمام شيشه اي و نرده شيشه اي ترکيبي توليد مي شوند.

مزاياي نرده شيشه اي

امروزه نرده هاي شيشه اي بسيار پرطرفدار هستند و اهميت بسيار بالايي در صنعت ساختمان سازي دارند. نرده شيشه اي مي تواند علاوه بر ايجاد فضايي ايمن، موجب زيبايي آن مکان نيز شود. نرده شيشه اي در فضاهاي گوناگوني مانند پله ها، بالکن ها و.. کاربرد دارد. به کمک نرده شيشه اي و نرده استيل مي توان ظرافت و استحکام را در محيط هايي هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده ترکيبي از نرده شيشه اي و استيل، مدت ماندگاري آن را افزايش مي دهد. از مزاياي هندريل شيشه اي راه پله مي توان به راحتي تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده استيل به کار رفته در اين ترکيب بر اثر سايش و خوردگي دچار آسيب نمي شود.

ويژگي هاي نرده شيشه اي

نرده هاي فلزي رطوبت را در خود راه مي دهند و هيچ مقاومتي در برابر آن ندارند. همچنين، اين نرده ها در برابر ضربه مي توانند آسيب پذير باشند. اما نرده شيشه اي علاوه بر اينکه زيبايي خيره کننده اي دارد و نور را بيشتر عبور مي دهد، مقاومت بالايي نيز دارد و هرگز رنگ آن از بين نمي رود. از نرده شيشه اي مي توان در مناطق شرجي، گرمسير، خشک و سرد و در دماهاي مختلف استفاده کرد. نرده شيشه اي به شکل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته مي شود. رنگ نرده شيشه اي تغيير نمي کند و شکل خود را نيز از دست نمي دهد. تنها ممکن است لک بگيرد که آن هم با شيشه شور و در حد يک دقيقه پاک خواهد شدنرده شيشه اي موجب زيباتر شدن ساختمان و راه پله ها مي شود و نماي بسيار بسيار زيباتري به آن مي دهد.

نرده هاي شيشه اي براي مصارف مختلف و با طرح ها و اشکال گوناگون طراحي و توليد ميشوند. نرده شيشه اي گرد و منحني و همچينين نرده شيشه اي صاف از جمله آنهاست. يراق آلات مورد استفاده در نصب نرده شيشه اي از جنس آلومينيوم ضد زنگ و يا آلياژ فولادي مقاوم در برابر زنگ زدگي ميباشد. هندريل و نرده شيشه اي براي مصارفي از قبيل نرده شيشه اي استخر، نرده شيشه اي بالکن ، نرده شيشه اي پله و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.

ما در شرکت آنلاين دُر انواع مختلف نرده شيشه اي در ضخامت هاي استاندارد را به شما معرفي ميکنيم و ميتوانيد بر حسب نياز خود از هر کدام استفاده نماييد. قيمت نرده شيشه اي با توجه به نوع شيشه و يراق آلات استفاده شده در نصب آن محاسبه و ارزيابي ميشود. با اين وجود شرکت آنلاين دُر علاوه بر کيفيت بالا قيمت بسيار پايين تري را به شما ارائه خواهد کرد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/HzsuV

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,و,حفاظ,شیشه,ای,نشکن,استخر,بالکن,و,راه,پله, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 322 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:04

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,غیر,قابل,انکار,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 193 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:56

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 885 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:22

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 20:58

قيمت درب اتوماتيک پارکينگ 09124372935 قيمت درب دولنگه و ريلي در کليه نقاط تهران به صورت بي واسطه درکمترين زمان قيمت کرکره برقي ليست درب اتوماتيک

قيمت درب هاي اتوماتيک شيشه اي فروشگاهي در انواع ريلي قيمت درب برقي مغازه

gzuf_1.jpg

قيمت درب دولنگه و درب هاي بادي قديمي با قطعات اور جينال

قيمت تعمير انواع جک درب (چيني ، آلماني ، ايتاليايي) به صورت شبانه روزي با ضمانت کاري

قيمت تعمير جک وقيمت برد و قيمت چشمي و قيمت ساخت ريموت جک در محل

قيمت تمام قطعات نصب و تعمير داراي گارانتي مي باشد

 

rqk_2.jpg

درب اتوماتيک و کرکره برقي - تعميرات درب اتوماتيک نصب کرکره برقي - مينا درب

قيمت فروش و قيمت نصب وقيمت تعميرات انواع دربهاي  کشويي فروش وقيمت نصب و تعميرات انواع دربهاي  کشويي تاشو نيمه گرد و تمام گرد تلسکوپي با سازه هاي  استاندار روز دنيا بدونه خرابي و بي صدا

قيمت فروش انواع ملزومات درب شيشه اي فريم درب شيشه اي باريک و پهن در وزن مختلف و رنگهاي  متنوع تعميرات مکانيک و الکترونيک انواع قيمت برد

قيمت لوازم بردي درب اتوماتيک پخش انواع يدکي درب شيشه اي

مينا درب چندين سال در صنعت قيمت درب اتوماتيک بخصوص درب شيشه اي اتوماتيک فعال بوده

در زمينه قيمت توليد قطعات درب اتوماتيک شيشه اي مانند ريل کاور هنگر مقطعه ريل فريم قطعات پلاستيکي انواع چرخ دنده فولي و غيره نيز فعال ميباشد

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : قیمت,درب,اتوماتیک,پارکینگ, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 21:33


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : tourism, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 2:24

لینک دوستان

خبرنامه